Shpija e Kosoves

Aplikoni në Shpija e Kosoves

Posted on: 20 December, 2009

Përshendetje vizitorë të nderuar,

Pas shumë kërkesave , rihapet konkurimi në Reality Show “Shpija e Kosoves”.

Shkarkoni aplikacionin, mbusheni sipas kerkesave të aplikacionit. 2 fotografi, 1 portert (vetëm fytyra), 1 komplet trupi. Përgjigjuni pyetjeve.

Aplikacioni të dorëzohet të restorant Rrethi, përballë hotel Viktorisë, Prishtinë.

Kliko këtu për të shkarkuar aplikacionin!

15 Responses to "Aplikoni në Shpija e Kosoves"

MireDita Dhe Mire Se ju gjej te gjithve juve kisha pas deshire qe te bej nje kerkes per te aplikuar ne shpijen e kosoves te cilen me pelqen shum Jam Nga Fshati Roganë Komuna e Kamenices per ndryshe Dardanës Keshtu qe dua te di pergjigjjen a mundem te kem mundesi per te aplikuar ne Shtepin Ju lutem me tregoni…..

une jetoj ne vushtrri dhe e kam te kryme shkollen e mesme te teknikes dhe kam deshir me hi ne shpin e kosoves

kam deshir te pranohem ne shpin e ksoves

ka mdeshir qe te mar pjes ne shpin e kosoves e cilame pelqen shum jam 19 vjeqar po kam deshir te provoj fatin dhe te mar pjes

pershendetje shtepi e nderuar jam nga londra deshiroj t emarr pjes ne shpin e famshme te kosoves nese ka miundsi tung

tung nga pajtim halili nga gjilani jam 19 vjeqar kisha pas deshir meu kyq ne shpin e kosoves se asht ka me pelqen shum edhe me ju tregu se si nje 19 vjeqar si asht i aft me ndryshu komplet shpijen e kosoves enderr e kam mu pranu aty mbrenda nese keni munsi me ma bo te mundur me lajmeroni044461040

se edhe ashtu ska asni mashkull 19 vjeqar kurse femna po per meninim tem besoj se ish kan mir mukan nje 19 vjeqar e pres me pa duirm pergjigjjen tuaj mer respekt te madh per ju pajtim halili nga gjilani 044-461-040

jam kuzhinjer punoj te hotel luli gjilan njer nder hotelet me te njohura ne gjilan punoj tash qe 6 vite e kam te kryer shkollen e mesme elektronike dhe robotike e per tjerat mbetet te shihet nese me realizohet endra qe kam qao qao kisss

kam deshir te provoj fatin te shpija e kosoves me pelqejn sfidat jam 19 vjeqar nga kaqaniku

Pershendetje jam gona ju pershendes te gjithve deshira ime me e madhe eshte te jem edhe une banore e shpijes se kosoves thjesh ta provoj fatin edhe une ju pershendes shumm tung nga gona mpuc

une jam blerta jam nje drenicake kam shum deshir me hy ne shpin e kosoves jam 17 vjeqare endrra ime ma e madhe ne jet eshte me hy ne shpin e kosoves dhe me ju tregu te gjithve se qka eshte me ban atmosfer e me ndryshu ne shpin e kosoves me respekt blerta

deshiroj te pranohem ne shpin e kosoves

une jam Daniel Shllaku nga Prizre jam 21 vjeqar, ju pershendes tegjith stafin e kti Reality Show esht nje show i veret dhe per te ber kete show me interesant dhe me te shikushm shprehi deshiren time per te hyr brenda ne Shpin e Kosves me pelqen shum te jem aty me njerz te till dhe te bjen debat te bukura por pa keqkuptime pika krysore e imja esht karakteri kshtu qe un me gjith deshir do te kisha hyr ne ket Reality Show.

Un Jam Valtini vi Nga Lipjani Endrra Ime Te Hy Ne Shpin E Fanshme Te Kosoves

Leave a Reply

Statistikat

  • 91,434 vizita

Kush duhet te dale me 24 Dhjetor ?

Reklama

Kalendari

December 2009
M T W T F S S
« Oct   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Te eleminuarit e SHPIJA 2

Fituesi i SHPIJA 2 ?

